top of page

Meistä

Kanlungan Oy on luotettava ja joustava yritys, joka toimii pääkaupunkiseudulla kotihoidossa. Olemme Aluehallintovirastoon ja Valviraan rekisteröity yksityisen terveydenhuollon palveluiden tuottaja sekä sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja. Yrityksessä työskentelee sen kaksi omistajaa, sairaanhoitaja ja lähihoitaja. Asiakkaamme ovat pääsääntöisesti kotonaan asuvia ikäihmisiä.

 

Kotihoidon merkitys asiakkaalle on toimintamme keskiössä. Meille on tärkeää, että asiakas saa itse omassa kodissaan osallistua oman elämänsä päätöksentekoon ja vaikuttaa itseään koskeviin asioihin. On hienoa viedä palvelut ihmisille heidän kotiinsa! Heidän toiveensa ja tarpeensa otetaan yksilöllisesti huomioon.

​

Kanlungan on filippiiniläinen sana, joka tarkoittaa turvaa ja paikkaa jossa jokainen on kuin perheenjäsen. 

Tarinamme alkoi huhtikuussa 2019, perustimme Kanlunganin tarjotaksemme vanhustenhoitoa ja huolehtiaksemme heistä jotka ovat mahdollistaneet meidän nuorempien sukupolviemme elämää.

​

Olemme erikoistuneita vanhustenhoitoon ja panostamme ammattiylpeydellä vanhusten hoitamiseen. Sydämissämme pidämme huolta asiakkaistamme kuin omasta perheestämme. 

 

Kanlunganin tehtävä on hoitaa vanhuksia kuin perheenjäseniä.


Arvot​

Keskeiset arvomme kotihoidossa ovat turva, luottamus ja sitoutuminen.


Toimintaperiaatteet

Toimintaperiaatteemme ovat inhimillisyyden-, turvallisuuden-, elämänhallinnan- ja keskinäisen
kunnioituksen periaatteet.
Periaatteemme kietoutuvat luontevasti yhteen työssämme. Elämänhallinta lisää turvallisuuden
tunnetta ja turvallisuus muodostuu luotettavasta hoitosuhteesta tuttuun hoitajaan. Inhimillisyys on läsnä jokaisessa kohtaamisessa ja arjen askareessa.
Turvallisuus on myös konkreettista riskien hallintaa ja minimoimista.
Inhimillisyys on tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta.


Elämänhallinta on arvokkaan elämän tukemista huolimatta toimintakyvyn heikkenemisestä.
Jokaisella on oikeus osallistua omaa elämäänsä koskevaa päätöksentekoa.
Keskinäinen kunnioitus on tasa-arvoista yhdessä oloa, jossa osapuolet kunnioittavat toistensa
yksilöllisyyttä.

Seuraamme työmme laatua säännöllisellä asiakaspalautteella. Teemme tarvittavia muutoksia
palvelun laadun varmistamiseksi ja olemme läpinäkyviä toiminnan kehityksessä.
Omavalvontasuunnitelma on luettavissa sivuillamme. Välitöntä palautetta saamme jokaisessa
kohtaamisessa asiakkaan kanssa.

bottom of page